Activitatea croazierelor este în creștere. Numărul persoanelor care aleg să-și petreacă vacanțele pe un vas de croazieră crește de la an la an. Care sunt cauzele? În primul rând, trebuie avut în vedere faptul că navele nu au încetat să evolueze. Acestea devin din ce în ce mai mari și mai impunătoare. Atât ofertele de cazare, cât și opțiunile de divertisment la bord au fost extinse pentru toate categoriile de public și gusturi. Cabinele pot concura acum fără probleme cu camerele unui hotel de lux. Și există posibilitatea de a merge la teatru, de a te plimba pe străzile mărginite de copaci sau de a te da pe un tobogan cu apă de la cel mai înalt punct al navei. Fără îndoială, varietatea activităților este un aspect care atrage o gamă largă de profiluri.

Însă, înainte de a te bucura de această experiență incredibilă, este recomandat să achiziționezi o asigurare de călătorie care să includă o acoperire specifică pentru croazieră. În special, pentru a putea beneficia de asistență medicală la bord și în porturile în care nava de croazieră face escală. Merită să ne amintim că facturile (atât la bord, cât și în porturile de destinație) pot fi foarte mari. În continuare, detaliem ce acoperiri include asigurarea noastră de călătorie pentru croaziere.



Asigurare de călătorie pentru croaziere

.

Care sunt acoperirile asigurării de călătorie pentru croaziere?

La Heymondo oferim întotdeauna acoperire pentru croaziere atât în pachetele Top, cât și în cele Premium. Acest lucru garantează că, în caz de nevoie, asistența medicală la bord va fi acoperită integral. Acest lucru te scutește de plata unor facturi care pot fi extrem de costisitoare.

De asemenea, este posibil ca incidentul medical să se producă în timpul uneia dintre vizitele programate în itinerar. Adică, pe uscat și nu la bord. În acest caz, trebuie să iei legătura cu compania de croazieră și să întrebi dacă asistența trebuie realizată la bordul navei (de către propria echipă medicală) sau pe uscat. Dacă trebuie să fie la sol, trebuie să suni la numărul de asistență disponibil 24 de ore din 24, menționat în polița de asigurare. Un profesionist îți va ghida pașii pe care trebuie să îi urmezi și te va îndruma către cel mai apropiat centru medical unde poți primi îngrijiri. Asistența la sol este acoperită de toate polițele noastre de asigurare.

Asigurare de călătorie pentru croaziere

De ce să alegi o asigurare de călătorie pentru croaziere?

Achiziționarea unei asigurări de călătorie pentru croaziere vă oferă numeroase beneficii și facilități. În primul rând, te ajută să economisești. Niciodată nu știi când poate apărea o problemă de sănătate sau un incident. Și dacă acestea au loc se întâmplă într-un loc nou și necunoscut, experiența poate deveni neplăcută. Asigurarea te protejează de astfel de situații și îți permite să te simți liniștit în orice moment.

Este adevărat că personalul navelor de croazieră este format din profesioniști de top, care cu siguranță vor avea grijă de tine. De asemenea, dispun de facilități dotate cu materialele necesare pentru a oferi îngrijiri medicale de urgență și servicii de prim ajutor. Totuși, dacă nu ai asigurare, este posibil să fie nevoie să plătești cheltuielile medicale în avans. Care pot fi foarte mari. Asigurarea îți aduce o economie considerabilă, acoperind aceste posibile situații.

Cum funcționează asistența medicală la bordul unui vas de croazieră?

Legea impune navelor care operează la nivel internațional, în curse de cel puțin trei zile și cu peste 100 de persoane la bord, să dispună de echipamente și facilități medicale. Acesta este cazul croazierelor de vacanță.

Centrele medicale de pe navele de croazieră funcționează (pentru îngrijiri medicale non-urgente) după un program stabilit, care este de obicei specificat în programul zilnic al navei. Dacă incidentul este urgent, vei primi în continuare asistență, însă va trebui să suni la numărul navei și, cât și la numărul de asistență pentru călătorii menționat în polița ta de asigurare Heymondo. Acest număr de telefon de asistență, pe care îl găsești în polița de asigurare, este disponibil 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

Trebuie să ții cont că centrele medicale de la bordul navei au infrastructura necesară pentru a gestiona orice incident comun. Și, în unele cazuri, chiar pentru a administra tratamente de dializă. Dacă incidentul nu poate fi rezolvat la bord, este posibil să fie nevoie să fiți transportat în cel mai apropiat port, în caz de urgență.

Înainte de îmbarcare, vă recomandăm să consultați secțiunea cu informații medicale oferită de toate companiile de croazieră. În cazul companiei MSC toate aceste informații sunt detaliate în această secțiune.

Centru medical pe vasul de croazieră din Miami
Centru medical pe vasul de croazieră din Miami. Imagine: Shutterstock

Avem asigurare de călătorie pe vasul de croazieră. Trebuie să plătesc pentru asistența medicală la bord?

Categoriile de asigurări de călătorie Top și Premium de la Heymondo acoperă cheltuielile medicale la bordul croazierei și îți vor permite să economisești o sumă considerabilă de bani în cazul în care ai nevoie de asistență. Este important să ne amintim că serviciile medicale la bord sunt întotdeauna de înaltă calitate, dar, în general, sunt scumpe.

Compania de transport îți poate solicita plata în momentul acordării asistenței, urmând ca apoi asigurarea să îți poată rambursa cheltuielile. Dacă se întâmplă acest lucru, contactează numărul de asistență din polița ta Heymondo pentru a începe procesul de rambursare. Acest serviciu este disponibil 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Apelul este complet gratuit cu serviciul WiFi de la bord.

Este inclusă asigurarea de călătorie pentru croazieră și la debarcarea de pe vas pentru o excursie?

Aceasta este una dintre cele mai frecvente întrebări care pot apărea: sunt acoperit și în timpul excursiilor? Adică, odată ce am coborât de pe navă, chiar dacă croaziera nu s-a terminat. Răspunsul este da. Atât opțiunile de croazieră Top, cât și cele Premium acoperă aceste cheltuieli. Cheltuielile medicale rezultate în urma bolilor și accidentelor sunt acoperite de polița Top, în limita a 3.000.000 de euro. Cheltuielile medicale cauzate de boli și accidente sunt acoperite, în categoria Premium, în limita a 10 milioane de euro. Acestea sunt serviciile incluse în ambele variante:

– Asistență medicală din partea medicilor de urgență și a specialiștilor din diverse domenii.
– Examene și teste complementare.
– Spitalizări, dacă este necesar.
– Tratamente ulterioare.
– Operații sau intervenții chirurgicale.
– Administrarea oricărui medicament prescris de medicul de familie.

Dacă întâmpini un disconfort sau un incident în timp ce ești pe uscat, trebuie să contactezi compania de transport maritim și să o informezi despre situație. Aceștia vor evalua cazul și te vor informa dacă ar trebui să primești tratament la bord sau la un centru specializat la destinație. În orice caz, aceste cheltuieli sunt acoperite de polița de asigurare.

Asigurare de călătorie pentru croaziere

Există posibilitatea repatrierii în cadrul asigurării de călătorie?

Ce se întâmplă dacă trebuie să fiu repatriat? Va fi ușor să mă întorc acasă? Da. Dacă trebuie să fii repatriat în timpul unei croaziere (din motive de accident, boală sau deces), cu polițele Top și Premium, te poți întoarce la locul tău obișnuit de reședință. Asigurarea noastră de croazieră include servicii de întoarcere anticipată și repatriere, acoperind cheltuielile aferente transferului la un spital sau la propria locuință.

De asemenea, vei fi asigurat dacă motivul întoarcerii este spitalizarea sau decesul unui membru al familiei ori dacă are loc un incident grav la domiciliu sau la locul de muncă.

Dacă ai nevoie de servicii de repatriere sau de întoarcere anticipată, trebuie să contactezi serviciul de asistență pentru călătorii (disponibil 24/7). Vei găsi numărul de telefon în polița de asigurare.

Cum funcționează transferul la spital cu asigurarea de călătorie pentru croaziere?

Anumite incidente pot necesita transferul la un spital terestru, permițând tratamentul pe o perioadă mai lungă și/sau într-un confort sporit. Perspectiva acestei posibile situații te-ar putea îngrijora, dar nu ar trebui să-ți faci griji. Toate aceste aspecte sunt anticipate și acoperite în polița de asigurare. Pentru o eficiență maximă, acest serviciu este întotdeauna coordonat cu compania de croazieră și va fi efectuat cât mai rapid și eficient posibil. Din nou, pentru a activa acest serviciu, va trebui să apelezi la serviciul de asistență pentru călătorii menționat în polița de asigurare.

Călătorește protejat într-o croazieră cu Heymondo

Perioada de vacanță este de obicei cea mai așteptată din an. Câteva zile de relaxare care îți vor permite să lași în urmă stresul și să te întorci acasă cu o energie reînnoită. Tocmai din acest motiv, dacă vrei să te bucuri de această experiență cu mai multă liniște, este recomandat să achiziționezi o asigurare de călătorie cu acoperire medicală completă. Asigurarea de călătorie pentru croaziere de la Heymondo acoperă potențialele situații neprevăzute care pot apărea în timpul șederii pe mare și în timpul excursiilor și vizitelor în diferitele țări din itinerariul tău.

În plus, dacă ai nevoie de asistență medicală la bord, cu Heymondo, nu va trebui să plătești niciun euro în avans pentru îngrijirile primite în timpul croazierei. Sună la numărul de telefon pentru asistență de călătorie menționat în polița de asigurare sau prin folosește aplicația noastră pentru a primi asistență imediată (disponibilă 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an). Dacă plănuiești o croazieră, fă-o în siguranță, călătorește cu Heymondo!



Asigurare de călătorie pentru croaziere

.