Informații generale preliminare
Informații preliminare pentru intermediarii de asigurări conform Legii privind distribuția asigurărilor, prin care se încorporează în dreptul spaniol Directiva 2016/97 a Parlamentului European și a Consiliului din 20 ianuarie 2016 privind distribuția asigurărilor (denumită în continuare „Legea privind distribuția asigurărilor
-
Intermediar: SMART INSURANCE CORREDURIA DE SEGUROS, S.L., cu CIF numărul B66843798, cu sediul social pe strada Alaba, numărul 140, etaj 2, apartament 4, Barcelona, și înregistrată în registrul comerțului la volumul 45557, pagina 31, fișa 491744.
-
Această societate de intermediere este în mod corespunzător înscrisă în registrul administrativ al Direcției Generale pentru Asigurări și Fonduri de Pensii, cu codul J-3422, și dispune de capacitatea financiară și de asigurarea de răspundere civilă conform prevederilor Legii privind distribuția asigurărilor.
-
Această societate de intermediere nu deține nicio participație, directă sau indirectă, în capitalul social al entităților de asigurări, și nicio societate de asigurări sau firmă afiliată nu deține participații în SMART INSURANCE CORREDURIA DE SEGUROS, S.L.
-
În conformitate cu prevederile Ordinului ECO734/2004 din 11 martie, vă informăm că, dacă doriți să formulați orice plângere legată de intervenția noastră ca intermediari, vă puteți adresa Serviciului nostru de Relații cu Clienții la: EMIN GLOBAL, S.L., cu sediul pe C/ Travessera de Gràcia 73, etaj 4, apartament 3, Barcelona (08006). Acest departament are la dispoziție un termen de o lună pentru soluționarea reclamației. Dacă soluția nu va fi pe placul clientului, acesta se poate adresa Serviciului de Reclamatii al DGSFP, fiind esențial să demonstreze că a formulat reclamația sau plângerea, în scris, la Serviciul de Relații cu Clienții al societății de intermediere. Punem la dispoziția dumneavoastră regulamentul de funcționare al acestui departament, adaptat legislației în vigoare, dacă doriți.
-
În conformitate cu prevederile Legii privind distribuția asigurărilor, SMART INSURANCE CORREDURIA DE SEGUROS, S.L. furnizează serviciile sale de mediere în domeniul asigurărilor într-un mod obiectiv și independent, protejând interesele clienților săi și reprezentându-i în relația cu companiile de asigurări. SMART INSURANCE CORREDURIA DE SEGUROS, S.L. oferă consultanță bazată pe principiile independenței față de companiile de asigurări, precum și pe analiza obiectivă și personalizată a nevoilor clienților, căutând întotdeauna acoperirea care, conform cerințelor acestora, se potrivește cel mai bine nevoilor lor.
-
Natura remunerației primite în legătură cu contractul de asigurare este sub formă de comision și este plătită de către entitatea de asigurări.
-
În conformitate cu prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal, vă informăm următoarele:
- În calitate de responsabili ai prelucrării datelor dumneavoastră, aveți la dispoziție o Politică de Confidențialitate conform GDPR, în care se detaliază, printre altele, domeniul de aplicare, scopurile și temeiul juridic al prelucrărilor de date efectuate. Ambele politici sunt disponibile la: https://heymondo.ro/politica-confidentialitate/ Colectarea și prelucrarea automată a datelor personale, inclusiv a datelor cu caracter special protejat (în principal date de sănătate) pe care ni le furnizați, au ca scop prestarea serviciilor de distribuție a asigurărilor private, precum și menținerea, administrarea și gestionarea poliței dumneavoastră de asigurare, inclusiv gestionarea daunelor. Dacă nu consimțiți la prelucrarea acestor date în scopurile specificate, serviciile nu vor putea fi furnizate. Dacă ne furnizați date despre terțe persoane fizice, trebuie să le informați, înainte de transmitere, despre aspectele conținute în prezentul document.