Politica de transparență
Titular web: SMART INSURANCE CORREDURÍA DE SEGUROS, S.L.
Adresa: C/ Alaba, 140, 2º-4ª, Barcelona, 08018.
E-mail: hola@heymondo.es
Telefon: +40 779 224 842
CIF: B-66843798
Registru DGS: J-3422
Ce criterii folosim pentru a alege și compara produsele companiilor de asigurări
Brokerii / societățile de brokeraj în asigurări sunt singurii profesioniști autorizați și calificați pentru a vă oferi consultanță cu cea mai strictă independență și imparțialitate față de companiile de asigurări.
Din acest motiv, consultanța pe care v-o prezentăm spre considerare se bazează pe o analiză obiectivă, care constă în examinarea, într-un mod generalizat, a contractelor de asigurare oferite de un număr suficient de companii de asigurări care activează pe piață, ținând cont de cererea și profilul dumneavoastră, în cadrul unei evaluări de merit menite să identifice cea mai potrivită recomandare personalizată de acoperire, conform cerințelor și nevoilor dumneavoastră.
Prin urmare, negociem acorduri de distribuție cu companii de asigurări — atât generaliste, cât și specializate — care sunt capabile să ofere cele mai bune produse de asigurare, astfel încât să putem propune cea mai bună alternativă adaptată nevoilor dumneavoastră.
Pe lângă experiența acumulată de-a lungul anilor și cunoștințele noastre solide despre sector, criteriile avute în vedere pentru alegerea companiilor de asigurări cu care stabilim relații comerciale în scopul plasării riscurilor se bazează pe următoarele principii:
Analizăm solvabilitatea entității ale cărei produse urmează să fie distribuite și ne asigurăm că aceasta deține autorizația administrativă emisă de Direcția Generală de Asigurări și Fonduri de Pensii.
Examinăm condițiile polițelor aferente ramurilor de asigurare de interes pentru clienții noștri, revizuind acoperirile, excluderile, franșizele, prețurile și celelalte condiții, precum și evaluând aspecte precum calitatea serviciului, asistența oferită și gestionarea cazurilor de daună.
Companiile de asigurări ale căror produse le oferim și relația contractuală cu distribuitorul.
Conform reglementărilor privind distribuția de asigurări, negociem cele mai bune condiții pentru distribuția produselor cu companiile de asigurări, fără ca aceste contracte să afecteze independența noastră ca și consultanți. Brokerul își desfășoară activitatea în interesul clientului, și nu al companiei de asigurări.
Ca urmare a acestor acorduri comerciale, oferim potențialilor asigurați posibilitatea de a încheia produse de asigurare cu următoarele companii:
-
ARAG SE, Sucursal în Spania, cu codul E0210
-
INTER PARTNER ASSISTANCE S.A., Sucursal în Spania, cu codul E0243
-
IMA IBÉRICA ASISTENCIA, SUCURSAL DE IMA ASSURANCES, cu codul de înregistrare E0258
-
IRIS GLOBAL SOLUCIONES DE PROTECCIÓN SEGUROS Y REASEGUROS, S.A., cu codul C0627
-
CAJA DE SEGUROS REUNIDOS, COMPAÑÍA DE SEGUROS Y REASEGUROS, S.A., cu codul C0031
-
EUROP ASSISTANCE S.A., Sucursal în Spania, cu codul E0243
Care este costul serviciului pe care îl oferim
Serviciul pe care îl oferim nu implică costuri suplimentare pentru client, pe lângă plata primei de asigurare.
Așa cum prevede reglementarea care guvernează activitatea noastră, remunerația brokerului de asigurări este sub forma comisioanelor, deja incluse în prețul final al asigurării.
Dacă prețul asigurării afișat la finalul procesului este sau nu garantat
Prin intermediul procesului nostru de tarifare, veți obține rapid și ușor prețurile și comparațiile opțiunilor pe care le oferim.
În funcție de fiecare companie, va fi indicat dacă prețul final este garantat sau dacă acesta poate varia în funcție de risc și de acoperirile alese.
Totuși, veți cunoaște întotdeauna prețul final înainte de încheierea asigurării.
Dreptul de retragere din contract
Se recunoaște asiguratului dreptul de a renunța la contract fără a indica motivele și fără nicio penalizare, cu condiția ca:
- Să nu fie vorba despre asigurări de călătorie sau pentru bagaje cu durată mai mică de o lună.
- Să nu fie vorba despre asigurări cu durată mai mică decât perioada prevăzută pentru renunțare.
- Să nu fie vorba despre asigurări obligatorii pentru asigurat.
Intenția de renunțare trebuie transmisă către SMART INSURANCE, accesând formularul de la acest link: sau trimițând un email la contact@heymondo.ro, în care trebuie să fie indicate numele, prenumele, codul numeric personal (CNP) și numărul poliței, în termen de 14 zile de la data notificării către asigurat că contractul a fost încheiat sau de la primirea informațiilor contractuale, dacă această primire are loc ulterior.
Odată verificat că solicitantul îndeplinește condițiile pentru retragere descrise mai sus, se va proceda la returnarea sumei plătite pentru produsul contractat, utilizând același mijloc de plată folosit la achiziția inițială.
În cazul în care retragerea nu este posibilă, solicitantul va fi informat despre motivele respingerii cererii prin email.
În caz de plângeri și reclamații
Dispunem de un Serviciu de Relații cu Clienții destinat soluționării plângerilor și reclamațiilor. Cererea dumneavoastră va fi rezolvată în orice caz, în termen maxim de 1 lună.
Vă puteți adresa către:
[Nume: SMART INSURANCE CORREDURÍA DE SEGUROS, S.L.
Adresă: C/ Àlaba 140, 2º-4ª, 08018, Barcelona
Email: info@heymondo.ro]
Dacă soluționarea nu răspunde intereselor dumneavoastra sau nu primiți un răspuns în termen de o lună:
1.puteți depune o petiție la Autoritatea de Supraveghere Financiară (România):
a) Pe suport fizic, puteți trimite petiția la adresa Autorității de Supraveghere Financiară din Splaiul Independenței, nr. 15, sector 5, București, România.
b) Prin poștă electronică, la adresa office@asfromania.ro [mailto: office@asfromania.ro]
c) Accesând Portalul Online al Autorității de Supraveghere Financiară, prin crearea unui cont de utilizator și completarea datelor de identificare solicitate.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați: Autoritatea de Supraveghere Financiară - Informații Petiții
2.vă puteți adresa Serviciului de Reclamații al Direcției Generale de Asigurări și Fonduri de Pensii (Spania):
a) Pe suport fizic, puteți trimite cererea către Serviciul de Reclamatii al Direcției Generale de Asigurări și Fonduri de Pensii, situat pe Paseo de la Castellana 44, Madrid, Spania.
b) Prin mijloace electronice, cu semnătură electronică, prin intermediul site-ului web al Direcției Generale de Asigurări și Fonduri de Pensii.
De asemenea, puteți apela la proceduri alternative de soluționare a disputelor prin intermediul Entității de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar Non-Bancar (SAL-Fin).
Pentru mai multe detalii, consultați secțiunea de [Petiții]